Support

Handleiding

In de online handleiding is een groot deel van de functionaliteit van Ticketlab beschreven. Deze informatie is bedoeld voor kassamedewerkers en beheerders. Daarnaast vindt u hier informatie over het gebruik van de Ticketlab API. Hiermee kan een webontwikkelaar uw website integreren met Ticketlab.

Ticketlab-gebruikers ontvangen automatisch toegang tot de handleiding. Bent u een derde partij en bouwt u een toepassing voor een van onze gebruikers? Dan kunt u per mail een account voor de handleiding aanvragen.

Heeft u toegangskaarten gekocht of gereserveerd en heeft u daar vragen over? 

Neem dan contact op met het theater of de bioscoop.

Contactinformatie vindt u in de mail die u heeft ontvangen bij het kopen of reserveren van de kaarten of op de e-tickets.

Vragen of wensen?

Bent u gebruiker van Ticketlab en heeft u vragen? Dan kunt u deze eenvoudig aan ons doorgeven via onderstaande knop. U kunt ook mailen naar support@ticketlab.nl.

Support op afstand

Voor het verlenen van support maken wij gebruik van TeamViewer. Een medewerker van Ticketlab kan u vragen deze software te installeren via een van onderstaande links. TeamViewer is voorgeïnstalleerd op alle kassa’s die geleverd zijn door Ticketlab.

TeamViewer Host

Met TeamViewer Host kunnen medewerkers van Ticketlab support verlenen op de kassa-pc zonder uw tussenkomst.

TeamViewer QuickSupport

Met TeamViewer QuickSupport geeft u medewerkers van Ticketlab eenmalig toegang tot uw kassa voor het verlenen van support.

© 2019 Ticketlab