In de online handleiding is een groot deel van de functionaliteit van Ticketlab beschreven. Deze informatie is bedoeld voor kassamedewerkers en beheerders. Daarnaast vindt u hier informatie over het gebruik van de Ticketlab API. Hiermee kan een webontwikkelaar uw website integreren met Ticketlab.
Ticketlab-gebruikers ontvangen automatisch toegang tot de handleiding. Bent u een derde partij en bouwt u een toepassing voor een van onze gebruikers? Dan kunt u per mail een account voor de handleiding aanvragen.
Neem dan contact op met het theater of de bioscoop.
Contactinformatie vindt u in de mail die u heeft ontvangen bij het kopen of reserveren van de kaarten of op de e-tickets.
Bent u gebruiker van Ticketlab en heeft u vragen? Dan kunt u deze eenvoudig aan ons doorgeven via onderstaande knop. U kunt ook mailen naar support@ticketlab.nl.
Voor het verlenen van support maken wij gebruik van TeamViewer. Een medewerker van Ticketlab kan u vragen deze software te installeren via een van onderstaande links. TeamViewer is voorgeïnstalleerd op alle kassa’s die geleverd zijn door Ticketlab.
© 2020 Ticketlab